Klantenservice voor al uw vragen

Klik hieronder op een onderwerp en het antwoord verschijnt automatisch. 

Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.

Indien je voor 17:00 uur (Nederlandse tijd) besteld wordt je bestelling de volgende dag al geleverd!
Wij leveren van dinsdag t/m zaterdag. (uitgezonderd feestdagen) tussen +/- 8:00 – 18:00 uur.

Tijdens het bestellen kun je met de kalender ook een andere bezorgdatum kiezen . 

Alle prijzen van onze producten zijn inclusief BTW, exclusief de verzendkosten.

Onze verzendkosten zijn € 7,95 per afleveradres.

Nederland

Wij versturen je bestelling via Fleurop. Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd (niet op zondag) door de lokale Fleurop bloemist. Is de ontvanger niet thuis dan wordt je bestelling bij de buren aangeboden met de vraag of ze deze af willen geven.

Zijn de buren ook niet thuis dan krijgt de ontvanger een briefje in de brievenbus met daarop het telefoonnummer van de Fleurop bloemist. Dit nummer kunnen zij dan bellen om een afspaak te maken voor een tweede levering.

Je ontvangt zodra je bestelling geleverd is een mail met een afleverbevestiging van Fleurop.

  1. Plaats de door jou gewenste product(en) in de winkelwagen door op de knop ‘IN WINKELWAGEN’ bij het product te klikken.
  2. In de winkelwagen kun je zien welke product(en) je in de winkelwagen hebt geplaatst.
  3. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN MET BESTELLEN’ om naar de kassa te gaan.
  4. Vul alle gegevens in. Controleer alle gegevens en je bestelling en klik op de knop ‘BESTELLING AFREKENEN’ om de bestelling af te gaan rekenen. Je wordt daarna doorgestuurd naar de door jou geselecteerde betaalmethode waar je de bestelling kunt betalen.

iDeal

Je kunt bij ons met iDeal (internet bankieren) betalen. Sneller en veiliger kan het niet! 

Credit Card

Je kunt bij ons met creditcard betalen. Wij accepteren MasterCard, Visa, American express. Voor deze betaalmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht en je creditcard wordt achteraf belast.

Maestro

Dit is een betaalmethode voor onze klanten in Duitsland, België, Engeland, Frankrijk en Spanje met een bankrekening uit deze landen.

PayPal

Je kunt bij ons ook met PayPal betalen. Betalingen worden dan via de PayPal website afgehandeld. Voor deze betaalmethode worden geen kosten in rekening gebracht.

Afterpay

AfterPay voert het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat je per e-mail een digitale acceptgiro van AfterPay ontvangt om jouw bestelling te betalen. Je kunt via Afterpay betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €150.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacy statement. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor deze betaalmethode worden € 1,50 van de orderwaarde aan kosten in rekening gebracht.

Op onze FAQ pagina staan de meest gestelde vragen.

Bij de aankoop van producten (géén versproducten) heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze herroepingstermijn van 14 dagen gaat in na ontvangst van je bestelling. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen zoals je ook in een winkel doet. Is het product defect, beschadigd of incompleet geleverd dan kun je dit zonder reden retourneren.

Gebruik maken van je herroepingsrecht/retourneren

Indien je een artikel wilt retourneren kun je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping dat op onze website staat. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. 

  1. Open het retourdocument en print het uit. Als je geen printer hebt, neem dan het ordernummer en het retouradres handmatig over.
  2. Gebruik de origine verpakking of een blanco doos om het product zorgvuldig in te pakken.
  3. Leg het artikel en het retourformulier in de doos en plak boven op de doos het adresformulier van onze winkel.
  4. Verzend je retourzending (bijv. met PostNL vanaf € 6,95) en bewaar je verzendbewijs. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Indien je hebt aangegeven gebruik te willen maken van je herroepingsrecht en een artikel aan ons wilt retourneren, dan heb je vanaf dat moment 14 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren.

Uitgesloten van herroepingsrecht/retourneren

Je kunt GÉÉN bloemen, bloemstukken of planten retourneren. Deze zijn uitgesloten herroepingsrecht ! Producten die zijn gebruikt, of waarvan de verpakking is aangebroken kun je ook niet retourneren.

Gevolgen van het gebruik maken van je herroepingsrecht/retourneren

In het geval dat je alle artikelen uit je bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden, aan je terugbetalen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Als je een deel van je bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die je aan ons retourneert aan je terugbetalen. Na ontvangst en beoordeling van de retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je de herroeping bij ons kenbaar hebt gemaakt, terugbetalen. We zullen dit bedrag aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald.

Heeft het product zichtbare gebruikssporen, is het niet zorgvuldig verpakt, is de verpakking beschadigd of ontbreekt (een deel van) de verpakking waardoor we het product niet meer opnieuw kunnen verkopen, dan heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is maximaal 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Product defect, beschadigd of incompleet geleverd.

Is het door jou bestelde product (dit geld niet voor versproducten, bonbons en wijn)  beschadigd of incompleet geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice en voeg, per e-mail een foto van het ontvangen product toe. Een defect ontvangen product mag vervolgens aan ons worden geretourneerd. Wanneer het product in originele staat met verpakking bij ons binnenkomt, ruilen we het product binnen 14 dagen na aankoop voor je om.

Indien een versproduct beschadigd wordt geleverd dan dienen wij dit binnen 1 dag te wten. je kunt dan contact met ons opnemen. Stuur dan wel, per email, een foto van het beschadigde versproduct naar ons toe. 

Garantievoorwaarden

Voor niet versproducten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant.

Neem in het geval van een garantie/defect contact op met onze klantenservice.

Mocht je vragen, opmerkingen of klachten hebben over onze dienstverlening en/of producten dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 0492-329207 (Maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 18:00) of middels een e-mail naar info@flowerservice.nl. We zullen je e-mail doorgaans binnen 1 werkdag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk beantwoorden. Onze medewerkers helpen je graag verder om tot een passende oplossing te komen.

Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen. Stuur daarbij je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, ordernummer en, indien van toepassing, je rekeninggegevens naar:

Flowerservice.nl.
Bergstraat 9
5427EA, Boekel

Zodra wij je brief ontvangen hebben, zullen wij je hierover berichten. Onze definitieve reactie op je klacht ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van ontvangst.

Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je de klacht na 4 weken in behandeling laten nemen door de geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Zie hiervoor artikel 17 van onze Thuiswinkel voorwaarden.

Dit is een website van Flowerservice.nl

Ons bedrijfsadres is Bergstraat 9, 5427EA, Boekel
Ons postadres is Bergstraat 9, 5427EA, Boekel
Ons inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 1605771

Ons B.T.W.-nummer is 009264310B01

Graag informeren wij je hier over hoe wij omgaan met je persoonlijke gegevens. Dit kunnen gegevens zijn die wij van je ontvangen, maar ook door ons verzamelde gegevens. Mocht je naar aanleiding van het onderstaande nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Veilige communicatie

Alle gegevens die je met ons communiceert worden verstuurd over een beveiligde verbinding met onze website. Deze beveiligde SSL verbinding maakt gebruikt van moderne cryptografie, zodat andere mensen niet bij deze gegevens kunnen komen.

Personalisatie

We gebruiken je gegevens om je winkelervaring persoonlijker te maken. Zo kunnen we, op basis van jouw interesses, het winkelaanbod beter afstemmen op jouw wensen en je aanbiedingen doen die voor jou interessant zijn. We gebruiken daarvoor bijvoorbeeld informatie van eerdere bestellingen, cookies en je IP-adres.

Wat doen we nog meer met je gegegevens?

We gebruiken je gegevens voor verschillende doeleinden. Hieronder vind je een overzicht van de doelen en wat we daarbij met je gegevens doen:

Bestellen

Om je bestelling te kunnen verzenden hebben we uiteraard je naam en adresgegevens nodig. Je betaalgegevens worden in een beveiligde betaalomgeving gebruikt om de bestelling te betalen. We gebruiken je bankrekeningnummer alleen als je geld van ons terugkrijgt. Het e-mailadres gebruiken we voor alle communicatie betreffende je bestelling en het telefoonnummer om eventueel snel contact met je op te kunnen nemen over je bestelling. We geven de gegevens aangaande de bestelling ook aan anderen als dat nodig is voor de bestelling, bijvoorbeeld aan de bezorgdienst.

Klantenservice

Indien je contact opneemt met onze klantservice slaan we notities op bij je bestelling. Hierdoor kunnen we je snel verder helpen, mocht je nog een keer contact opnemen.

Mijn account

In mijn account slaan we je factuur- en afleveradres, e-mailadres, telefoonnummer, inloggegevens en verdere opgegeven informatie en interesses op. Hierdoor hoef je niet iedere keer bij het bestellen deze gegevens opnieuw in te voeren. Ook bewaren we de gegevens van je eerdere bestellingen om je sneller te kunnen helpen.

Nieuwsbrieven

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van de laatste aanbiedingen, kortingsacties en nieuws. Een nieuwsbrief kan ook persoonlijk zijn. Hierbij doen we op basis van eerdere bestellingen en je bezoek aan onze website aanbiedingen die voor jou interessant kunnen zijn. Ontvang je liever geen nieuwsbrief meer? Klik dan op de link ‘Uitschrijven’ onderaan de nieuwsbrief of schrijf je uit op de volgende pagina uitschrijven nieuwsbrief.

Reviews

Met een review help je andere klanten in het maken van hun keuze. We slaan op welke reviews je schrijft en we geven je naam weer bij de review.

Verbeteren

Om onze webwinkel en service verder te verbeteren, benaderen we je soms voor een vrijblijvend klant- of marktonderzoek. Het is mogelijk dat een derde dit onderzoek uitvoert. Deze hanteert dan dezelfde privacyregels als dat wij doen.

Acties/prijsvragen

Als we een actie of prijsvraag organiseren dan hebben we daarvoor je naam, adres en e-mailadres nodig. Hiermee kunnen we de prijswinnaar(s) bekendmaken en de actie uitvoeren.

Achteraf betalen

Indien je kiest voor achteraf betalen via Afterpay dan voert Afterpay ter goedkeuring van je verzoek een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in haar privacy statement.

Fraudepreventie

Indien wij het vermoeden hebben dat er gefraudeerd wordt, dan gebruiken we de klantgegevens om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Als het moet, dan dragen we deze gegevens ook over aan overheidsinstanties.

Wat doen we niet met je gegegevens?

We geven je persoonlijke gegevens niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Ook gebruiken we je gegevens nooit om aan jou andere prijzen te tonen dan aan andere klanten.

Je gegegevens aanpassen of verwijderen

Wil je je persoonlijke gegevens inkijken, wijzigen of verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice of wijzig je gegevens zelf in mijn account.

Cookies

Een cookie is een klein (tijdelijk) tekstbestand op je pc waarin informatie verzameld wordt die nodig is voor het juist functioneren van de website. Cookies van Superwinkel zijn veilig voor je pc, telefoon of tablet. We gebruiken cookies voor:

  • het bewaren van artikelen in je winkelwagentje;
  • het inloggen en ophalen van je gegevens zodat je deze niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren;
  • het testen van verbeteringen aan de website;
  • de acceptiemelding van cookies op onze website;
  • het geven van inzicht hoe je onze site gebruikt (Google Analytics);
  • het mogelijk maken van persoonlijk advies van eerdere gekochte en/of bekeken artikelen;
  • het opslaan van via welke partnersite je onze website bezoekt;
  • het bekijken van video’s;
  • als je producten wilt delen of liken via social media zoals Facebook, Twitter en Google.

De meeste cookies van Flowerservice.nl verdwijnen zodra je de browser sluit. Sommige cookies blijven enkele dagen tot enkele jaren staan. Je kunt cookies op ieder gewenst moment zelf verwijderen via de browser. Ook is het mogelijk cookies volledig uit te schakelen via je browser. Zonder cookies werkt de website van Superwinkel echter niet optimaal.

Als je vindt dat onze website niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met:

Flowerservice.nl
Bergstraat 9
5427EA, Boekel
E-mail: info@flowerservice.nl
Tel: 0492-329207

Bellen

Heb je een vraag over je bestelling of over onze producten? Wij staan je graag telefonisch te woord. Je kunt op maandag t/m zaterdag van 9:00 uur tot 18:00 uur bellen naar telefoonnummer 0492-329207.

Postadres

Flowerservice.nl
Bergstraat 9
5427EA, Boekel

KvK: 1605771
BTW: 009264310B01

E-Mail

info@flowerservice.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *