Hoe verzenden en bezorgen wij uw bestelling.
BEZORGEN VAN BLOEMEN (CORONACRISIS)
Beste klant,
- – Zolang de bloemenwinkels open mogen zijn worden uw bestellingen normaal geleverd.
- – Het kan natuurlijk wel voorkomen dat er bloemenwinkels zijn die niet open zijn in verband met de plaatselijke situatie. In dat geval zullen wij u altijd informeren.
- – Ook kan het voorkomen dat de door u gekozen bloemen niet allemaal voorradig zijn. De Fleurop bloemist zal dan een goed en gelijkwaardig alternatief leveren
- – Wij bezorgen de boeketten vanaf heden contactloos. Bezorgers zullen het boeket bij aflevering voor de deur neerzetten zodat de ontvangers deze zelf in huis kunnen halen.
- – Ook hanteert elke Fleurop bloemist de voorzorgsmaatregelen die volgens het RIVM voorgeschreven zijn.
Mocht u nog vragen hebben over de bezorging tijdens de Coronacrisis dan kunt u ons ook even bellen. Telefoon: 0492-329207. Mailen kan natuurlijk ook. info@flowerservice.nl
Verras als bedrijf uw personeel, in deze corona tijd, met een mooi boeket van uw Fleurop bloemist Flowerservice.nl Wij bezorgen wij uw bloemengroet bij al uw medewerkers. Klik hier om een offerte aan te vragen voor grote aantallen boeketten.
Bloemen en cadeaus verzenden en bezorgen doen wij via onze collega Fleurop bloemist!
Als u bloemen en cadeaus laat bezorgen door Flowerservice.nl verwerken wij uw bestelling en geven deze door aan een collega bloemenwinkel.
Wij bezorgen géén bloemen, boeketten, bloemstukken en andere versproducten op de waddeneilanden Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog !!
Wij bezorgen uw bloemen bestelling wanneer u wenst.
Besteld u voor 17.00 uur dan kunnen wij uw bestelling de volgende werkdag al leveren (uitgezonderd: Zondag).
Kies zelf de bezorgdatum en wij bezorgen uw bestelling op de door u opgegeven datum, zo kunt u uw bloemen en kraamcadeaus voor uw familie en relaties al ruim van te voren bestellen.
Bij particuliere bezorgadressen leveren wij standaard tussen 8.00 uur en 18.00 uur. Bij bedrijven bezorgen wij tussen 8.00 uur en 17.00 uur
Bezorgprocedure.
Uw bestelling wordt geleverd op de door u opgegeven datum, mocht er niemand thuis zijn dan kan de bezorger van onze collega Fleurop bloemist een van de volgende dingen ondernemen.
- De bezorger geeft uw bestelling af bij een van de naaste buren en laat een kaartje achter.
- De bezorger neemt uw bestelling mee terug en laat een kaartje achter. De ontvanger kan dan een afspraak maken met de bloemist voor een tweede levering.
Mocht u toch nog vragen hebben over de status van uw bestelling, levering of wie de bestelling in ontvangst heeft genomen, dan kunt u ons altijd mailen of bellen. Telefoon: 0492-329207. Email: info@flowerservice.nl
Verpakking en verzendkosten.
Voor het verzenden en verpakken van uw bestelling betaald u bezorgkosten, deze bezorgkosten zijn per afleveradres.
U betaald dus altijd een scherp tarief van slechts € 7,95 per bezorgadres binnen Nederland.